27 April 2006

好恐怖呀











好恐怖呀
我今日條月利係錦甩d 一粒粒白色野出來呀

最初我只係覺得條月利唔舒服
覺得好似有d 野唔上唔落錦

左郁郁右郁郁都係唔舒服
然後就覺得有d 粒粒野
我整佢出來睇
就見到好幾粒白色野
整晒出來之後又有
整晒出來之後又有
係錦甩係錦甩
我都唔知個d 係咩野來
直到我細心d 睇下自己條月利
發現我個d 跟住我好幾年ge 月利胎唔見晒呀!!!

我醫師
我諗佢一定係一個比我更加癡線口既人

我琴日見佢個時先至係到話
你個胃好左好多喇
個頭都無咩痛
係少少0者
但係你個脾就仲係唔好
月利胎好厚呀
要醫下佢喇
個晚飲左包藥
今日就搞成錦喇

癡線口家

catalog:

No comments: