02 April 2007

世界真細小之河看佇

花苑:「尋晚去飲,識到一個朋友的舊同事,原來係你個阿sir。」
果果:「叫咩名?」
花苑:「cally,教exhibition。」
果果:「下??????????????????」
果果:「竟然!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!」
花苑:「點解竟然?」
果果:「cally 係出名串到爆炸ge 老師。」
花苑:「係咩,又唔覺佢好串喎。」
果果:「佢有敎我ga,我知佢好有料,但佢教書個時,真係好串。佢唔知你係我朋友仔?」
花苑:「而家知了。」
果果:「下??????????????????」
果果:「我仲想係佢面前有命ga。」
花苑:「佢叫你子薇。哈哈。」
花苑:「唔係吖,佢話你幾smart!」
果果:「下!??????????????????」
果果:「佢同我講,話佢係好傳統ge 中國人,讚人唔會讚出口ga!!!!!!!!!!!!!!!!!」
果果:「好得人驚呀!」
花苑:「佢問,係咪短頭髮,成日古古怪怪果個,我話:er...古怪?係短頭髮囉。」
果果:「做咩會古古怪怪ga-_-”」

好喇喎!河看佇,你做咩話我古古怪怪呀!
真係,好得人,好得人驚呀!

No comments: