17 February 2006

我永遠也是記著這句說話

















昨天我跟小妹妹再看一次哈爾移動城堡
還不停的擾亂她狂說哈爾好靚仔


哈爾好靚仔
唔得咩

然後我又想起很久以前
我跟芳芳說我很想重看烏鴉這電影
她問我為甚麼想重看
我理直氣壯的說
因為男主角好靚仔口羅
芳芳笑好不笑好沒我奈何的說
「你到底中意男仔定女仔口家?」

我唔制呀
做咩中意女仔唔可以話男仔靚仔口家咩
錦樣對我來講同同我講淨係男仔先可以中意女仔
然後叫我去變性好過有咩分別
我唔想呀
我唔想變性你唔好迫我啦
我中意話男仔靚仔亦會話女仔靚女
我中意自己係女仔我中意女仔
哈爾好靚仔虎柏川都係我中意口既類型
錦樣唔好咩
唔好錦對我啦

No comments: