15 December 2007

徐師奶好野 之 煮個面

媽咪煮野比我食

我問佢: 有無南記春卷
佢話: 無喎, 魚片要唔要呀
我話: 唔啦, 南記同魚片點比呀
然後佢話: 落唔落紫菜呀
我話: 你中意啦~

之後你估下碗面煮左出來係咩樣ge?



答案係魚片加無紫菜~

我問佢點解會錦
佢仲話: 我以為你話有魚片就要魚片丫嘛
我話唔要魚片呀
佢話: 你唔係話唔要紫菜咩?

灰到震呀!!!

4 comments:

Anonymous said...

兩個女人之間的溝通就是這樣的含糊。下次要學學男人直接理性的下命令:我要紫菜,走魚片丫唔該!

yuenjie said...

好明顯係妳自己無講清楚啦!

hey_fruit said...

丸丸你好無聊呀。

hey_fruit said...

CARLIE, 我估就算我真係錦中講,佢都係跖會理人GA